Support: +31 6 578 925 69
BIQE SUPPORT
BIQE Forum
BIQE Blog
BIQE Video's

Goede support staat hoog in ons vaandel
Wij respecteren u als klant en vinden een goede relatie heel belangrijk. Wij willen dat u als klant tevreden bent – met BIQE, maar ook met ons! Daarom besteden we uitgebreid aandacht aan support en service.
- Wij bieden u gratis (instructie-)videos, uitgebreide documentatie in onze blog en het gebruik van ons forum.
- Wij beantwoorden uw vragen altijd zo snel mogelijk.
- Wij luisteren naar uw probleem en zoeken gericht naar een oplossing.
- Wij bieden ook maatwerk oplossingen.
Wij bieden eersteklas service
Bij welke scansoftware heeft u de mogelijkheid om dingen zélf aan te passen? Precies. Bij geen enkele scansoftware. Of… toch wel? Hoe geweldig zou het zijn, wanneer u kunt meedenken en meebeslissen met de scansoftware die u gebruikt. Bij BIQE kan dat!
Neem gerust contact met ons op en vertel ons uw suggesties of kijk op onze Facebook pagina, waar u graag kunt meedenken en meehelpen aan het steeds verder ontwikkelen van onze scansoftware.
BIQE is “all inclusive”. Bij ons betaalt u niets extra, wanneer u bijvoorbeeld de limiet van een bepaald aantal documenten of scans bereikt heeft. Wel vragen wij, om de kwaliteit van ons product te kunnen garanderen en te blijven verbeteren, een jaarlijkse bijdrage. Zodat wij voor u BIQE up-to-date kunnen houden met regelmatige software-updates.