BIQE SUPPORT

BIQE Forum

BIQE Blog

BIQE Video's

Kees Abbink BIQE

Support: +31 6 578 925 69

Goede support staat hoog in ons vaandel

Wij respecteren u als klant en vinden een goede relatie heel belangrijk. Wij willen dat u als klant tevreden bent – met BIQE, maar ook met ons! Daarom besteden we uitgebreid aandacht aan support en service.

Wij bieden eersteklas service

Bij welke scansoftware heeft u de mogelijkheid om dingen zélf aan te passen? Precies. Bij geen enkele scansoftware. Of… toch wel? Hoe geweldig zou het zijn, wanneer u kunt meedenken en meebeslissen met de scansoftware die u gebruikt. Bij BIQE kan dat!

Neem gerust contact met ons op en vertel ons uw suggesties of kijk op onze Facebook pagina, waar u graag kunt meedenken en meehelpen aan het steeds verder ontwikkelen van onze scansoftware.

BIQE is “all inclusive”. Bij ons betaalt u niets extra, wanneer u bijvoorbeeld de limiet van een bepaald aantal documenten of scans bereikt heeft. Wel vragen wij, om de kwaliteit van ons product te kunnen garanderen en te blijven verbeteren, een jaarlijkse bijdrage. Zodat wij voor u BIQE up-to-date kunnen houden met regelmatige software-updates.

WE ZIJN ER VOOR U

Voor al uw vragen of opmerkingen kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen. We helpen u graag de juiste keuzes te maken.